maandag 22 april 2013

Delfs blauw

Hallo Allemaal,
Hier weer een berichtje van mij. Vandaag met mannenkaarten. Niet echt makkelijk vind ik altijd maar ik kreeg de smaak te pakken met het nieuwe papier van Elines Buitenhuis: Beachhouse. En er zijn ook hele gave stempels die er bij horen. Helemaal mijn ding!!!
Binnenkort nog een post met mannenkaarten deel 2.
Na deze serie mannenkaarten maakte ik nog één kaart met het papier van Doll House. Wil je deze ook graag zien klik dan even *hier*.




 
Dit was het weer voor nu,
Groeten van Femminde
 
Gebruikte materialen die boven niet genoemd zijn:
-stans Marianne mistletoe
-kesi art tags
-corrugated cardbord, labels kraft, washi tape, twine, embossingpoeder
(sorry de sterrenrand stans is niet te koop bij Love Scrapping)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten