zaterdag 25 mei 2013

ILS en bloemen

Hallo Allemaal,
Vandaag een post met het nieuwe papierlijnen van ILS: Divine this Line en Why Not. Ik maakte 3 vrolijke kaartjes met bloemen en één sterkte kaart (op de laatste gebruikte ik de stans van Kesi Art: Feuillages, ik stansde ze twee keer (1x groen en 1x rood waarvan ik van de bovenste alleen de bloem heb gebruikt, beetje foamtape ertussen dn dan krijg je dus dit effect).
Voor de vrolijke kaartjes gebruikte ik veel stanzen van Noor design (ik zal ze onder vermelden) en een oude bloemenset van Eline: EC 109. Door precies op bepaalde plaatsten van het papier te stempelen kreeg ik die leuke effecten.
Het goede nieuws van vandaag is dat heel veel materialen die ik voor deze post heb gebruikt nu in de aanbieding zijn.



Dit was het voor nu, tot een volgende post!!
Groeten van Femminde

Gebruikte materialen die boven niet staan genoemd:
-Color Conspiracy overlay
-stans Noor 1 t/m 5
-Marianne LR 192
-Tim Holtz: tag &bookplate/ on the edge:Notebook
-Kesi art Tags/ Feuillages
-Washi/Vilt/Parel (dit laatste alleen in de winkel zelf te koop)
-helaas, de sterkte stempel is niet te koop bij LS

2 opmerkingen:

  1. hoi Femminde,
    wat een mooie kaarten. Vrolijk met die bloemen en de sterkte kaart is ook prachtig gedaan met die stans.
    Groeten,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze vrolijke kaarten.Leuk om weer eens een oude stempelset te gebruiken.Ze blijven mooi die bloemen. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen