maandag 19 augustus 2013

Nog een keer: Eline Hello Sweet Baby

 Hallo Allemaal,

Vandaag nog een keer projectjes die ik maakte met Eline Hello Sweet Baby papier. Ik heb toen het papier net uitkwam een heleboel projectjes tegelijk gemaakt en ik kwam er achter dat jullie het hier op het blog nog steeds niet hebben gezien (misschien wel in de winkel).
Het eerste projectje is een klein boekje wat ik maakte voor ons kleine nichtje Noor naar aanleiding van een filmpje op de site van Tim Holtz.(Als je het ook wilt maken kijk dan bij videos Idea-olgy Ideas: valentine mini book) Zo leuk om te doen, het tweede is een schoentje wat in de Marianne stond. Het staat zo schattig in de bol als hanger.




Wat heb ik verder gebruikt:
-Noor flourishes:1,2,4,5
-Marianne tekst baby, Candy heart GB, scandinavian hearts
-Kesi art tags
-plastic bol

Dit was het voor nu, tot een volgende post!!!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk gedaan. De bol met het schoentje is ook schattige zeg. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat schoentje is super mooi en de rest ook natuurlijk, enige cadeautjes om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen